Reklama zewnętrzna – rady

1. Zdefiniuj grupę docelową

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, często podświetlane bilbordy albo znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jak przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje także bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jakże billboardy i znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to wielkie plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg bądź innych obszarów o dużym natężeniu ruchu, które zwykle reklamują towar lub usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.

2. Roztropnie wybierz lokalizację

Decyzja o wyborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje nader istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję i największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu winien opierać się na typu reklamowanego produktu lub usługi, grupie docelowej oraz budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę sporo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz także dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się nowatorskimi ideami na reklamy zewnętrzne

Nieszablonowe pomysły na reklamy zewnętrzne są ważkie, żeby wyróżnić się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była prowadzona przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który wybierał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, albowiem była tak odmienna z owego, co robili wszyscy inni.

Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie i jak zapewnić im wartość, której również nie mają. Na przykład, jeśli sprzedajesz nowy produkt, możesz chcieć zareklamować go w oryginalny sposób, by ludzie zauważyli to, jeżeli idą ulicą bądź przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.